Tryri - spoločný chov H. incei

Každý chovateľ si môže vytvoriť tému, ktorá bude mať rovnaký názov ako je jeho prihlasovacie meno do fóra a do nej si písať svoje postrehy, zmeny v chove, poprípade otázky a podobne.

Moderátor: Sceptic

Tryri
Príspevky: 527
Dátum registrácie: 14. Augusta 2007, 15:03
Bydlisko: Prievidza okolie
Kontaktovať užívateľa:
Tryri - spoločný chov H. incei

Príspevok od užívateľa Tryri » 26. Januára 2008, 13:59

Zdravim, tak sem budem pisat nejake prudke postrehy :)

Som totalny amater fotograf, tak mi pls nenadavajte za kvalitu fotiek :)

Takze priprava nadoby, kedze mi tu na fore poradili ze davat ich do velkeho terarka je hlupost (musim suhlasit zial .... celkom sa mi to terarko pacilo :) budem ho musiet odlozit na neskor).

Obrázok

Novy osadnici .... moc sa im nechce

Obrázok

Su tam pekne zabyvani.

Obrázok

Tak a tu je prvy odvazlivec (nie ze by mal mocn a vyber :) )

Obrázok

... a dalsi

Obrázok

Uz mozu zalozit cely gang.

Obrázok

Obrázok

Inac nejake take moje myslienky ... uvidim ako to bude neskor s agresivitou atd. lebo som ich skusal krmit, niektori skocili po cervikovy hned (dokonca si jeden aj vyhrabal zo zeme jedneho, to som fakt cumel :) ) ale ked som hodil cerva do skupinky pavukov, tak ten perd ktoreho som ho hodil ho ignoroval ale ten co bol za nim nie a vyskocil po nom .... lenze v ceste mu stal ten pavuk, cize vlastne skocil po pavukovi, ten sa hned otocil a ako keby chcel na neh ovybehnut, ale po chvilocke si to rozmyslel .... ale tak to este neboli zabyvani. Myslim ze ked sa zabyvaju a kazdy si najde to svoje miestecko ze sa to spravi a taketo vypady budu ubudat.