God dag! Jeg har bruktMega Joker appen de siste ukene og vil dele hva jeg synes.
Moderátori: Sceptic, bebekexxx, thefox
-
Jamesdinge
- Dátum registrácie: 23. Marca 2024, 04:22
God dag! Jeg har bruktMega Joker appen de siste ukene og vil dele hva jeg synes.
Heia! Jeg har spilt påMega Joker appen de siste ukene og tenkte jeg skulle dele mine tanker.
Kort sagt - det er den legendariske fruktmaskinen som sto på ferger på gamle dager, som nå er tilgjengelig som app.
Hovedfordelene:
Lovlig og regulert - Fjordslot AS har lisens fra norske myndigheter. Du er beskyttet og under tilsyn.
Lynraske uttak - Jeg tok ut med til bankkonto og det kom på kvarter! Ingen gebyrer.
Gratis demomodus - Du kan spille med falske penger helt gratis. Ideelt for å lære spillet.
Supermeter funksjonen - Supermeter er hvor RTP kan nå 99%! Hvis du har bygget opp saldo, kan du aktivere Supermeter med 20 mynter per spinn men langt høyere gevinstpotensial.
Progressiv jackpot - Den progressive potten starter ofte på mer enn 150 tusen og klarer å nå300 000 kr på høytider.
Innskudd og uttak:
- Vipps - raskest, fra 100 kr
- Trustly - koblet til 17 norske banker
- Mastercard med 3-D Secure
- Daglig grense: 50 000 kr
-Null gebyrer på alle transaksjoner
Trygghet:
Dette imponerte meg mest - du må kan gjøre første innsats, må du angibegrensninger for penger og spilletid. Når grensen nås, blokkeres kontoen automatisk.
Man kan:
- Låse inn pause (24t, 7d, 30d)
- Følge med på all statistikk i live
- Kontakte Hjelpelinjen med ett klikk
Hvordan starte:
1. Hent appen fra App Store
2. Logg inn medBankID (tar 60 sekunder)
3. Start med demomodus eller sett inn med Vipps-innskudd
4. Sett dine begrensninger
5. Spill!
Teknisk:
- Vekt: ~50 MB
- Kompatibel med: iOS 13+ og Android 10+
- Animasjon: 60 fps hele tiden
- Haptisk feedback: Telefonen vibrerer ved hvert hjulstopp
Hva jeg synes:
Testet appen i over 3 uker nå. Begynte i demomodus for å lære, deretter satte inn 500 kr med Vipps.
Traff 1200 kr i Supermeter-modus og uttaket umiddelbart - pengene var i banken på 14 minutter. Helt sykt!
Grafikken er som den klassiske, lyden er nostalgisk, og det er solid.
Pass på: Spill ansvarlig! Personlig har jeg låst daily limit på 500 kr og tidsgrense 30 minutter. Systemet gir beskjed når jeg nesten når grensen.
Verdt det?
Definitivt, spesielt du husker den klassiske Mega Joker. Dette er lovlig, cashout går fort, og gratis spilling gjør at du kan prøve helt gratis.
Download: App Store - search "Mega Joker"
Questions? Spør! Hjelper med info.
Ansvarlig spill!
Kort sagt - det er den legendariske fruktmaskinen som sto på ferger på gamle dager, som nå er tilgjengelig som app.
Hovedfordelene:
Lovlig og regulert - Fjordslot AS har lisens fra norske myndigheter. Du er beskyttet og under tilsyn.
Lynraske uttak - Jeg tok ut med til bankkonto og det kom på kvarter! Ingen gebyrer.
Gratis demomodus - Du kan spille med falske penger helt gratis. Ideelt for å lære spillet.
Supermeter funksjonen - Supermeter er hvor RTP kan nå 99%! Hvis du har bygget opp saldo, kan du aktivere Supermeter med 20 mynter per spinn men langt høyere gevinstpotensial.
Progressiv jackpot - Den progressive potten starter ofte på mer enn 150 tusen og klarer å nå300 000 kr på høytider.
Innskudd og uttak:
- Vipps - raskest, fra 100 kr
- Trustly - koblet til 17 norske banker
- Mastercard med 3-D Secure
- Daglig grense: 50 000 kr
-Null gebyrer på alle transaksjoner
Trygghet:
Dette imponerte meg mest - du må kan gjøre første innsats, må du angibegrensninger for penger og spilletid. Når grensen nås, blokkeres kontoen automatisk.
Man kan:
- Låse inn pause (24t, 7d, 30d)
- Følge med på all statistikk i live
- Kontakte Hjelpelinjen med ett klikk
Hvordan starte:
1. Hent appen fra App Store
2. Logg inn medBankID (tar 60 sekunder)
3. Start med demomodus eller sett inn med Vipps-innskudd
4. Sett dine begrensninger
5. Spill!
Teknisk:
- Vekt: ~50 MB
- Kompatibel med: iOS 13+ og Android 10+
- Animasjon: 60 fps hele tiden
- Haptisk feedback: Telefonen vibrerer ved hvert hjulstopp
Hva jeg synes:
Testet appen i over 3 uker nå. Begynte i demomodus for å lære, deretter satte inn 500 kr med Vipps.
Traff 1200 kr i Supermeter-modus og uttaket umiddelbart - pengene var i banken på 14 minutter. Helt sykt!
Grafikken er som den klassiske, lyden er nostalgisk, og det er solid.
Pass på: Spill ansvarlig! Personlig har jeg låst daily limit på 500 kr og tidsgrense 30 minutter. Systemet gir beskjed når jeg nesten når grensen.
Verdt det?
Definitivt, spesielt du husker den klassiske Mega Joker. Dette er lovlig, cashout går fort, og gratis spilling gjør at du kan prøve helt gratis.
Download: App Store - search "Mega Joker"
Questions? Spør! Hjelper med info.
Ansvarlig spill!