Brachypelma smithi

Ak ste začiatočník a chcete sa pýtať na základné veci, pýtajte sa práve tu

Moderátori: Sceptic, bebekexxx, thefox

Tarantula
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 19. Augusta 2006, 16:00
Brachypelma smithi

Príspevok od užívateľa Tarantula » 19. Augusta 2006, 16:09

Ahojte,som začiatočník v chove vtáčkarov.Mám približne 3 cm Brachypelmu Smithi a potrebujem poradiť čo sa týka jej chovu.Kedy ju mám kŕmiť?Čím všetkým ju môžem krmiť?Aké je pre ňu vhodné terárium?Čo ohľadom zvliekania?Príjmem každú dobrú radu o Brachypelme Smithi.Už vopred vám ďakujem.
I love spiders!!!

Tarantula
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 19. Augusta 2006, 16:00

Príspevok od užívateľa Tarantula » 19. Augusta 2006, 16:16

A mám ešte dve otázočky:Ako zistím,že sa moja Smithka ide zvliekať?Aké opatrenia mám urobiť pre jej pokojné zvliekanie.
Viem na tejto stránke je o tom článok,ale moc som mu nepochopila.Ďakujem.
I love spiders!!!

malo5
Príspevky: 123
Dátum registrácie: 6. Augusta 2006, 13:54
Bydlisko: Oslany, Ba

Príspevok od užívateľa malo5 » 19. Augusta 2006, 16:27

očernie, udržuj vlkosť a teplotu

Užívateľov profilový obrázok
griwe
Príspevky: 106
Dátum registrácie: 22. Júla 2006, 13:38
Bydlisko: PP/KE
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa griwe » 19. Augusta 2006, 16:28

cim lepcie teplo, kolo 25-28 stupnov, dobru vlhkost a taky maly pavucik by nemal mat problem so zvlekom. zvliekat sa ide vtedy ked ti par dni nexce jest a stmavne...to uvidis casom, len tam u neho v terarku nenechavaj dlho zivu potravu kym sa nenaucis kedy sa pavuk zvliekava..ja som tiez zaciatocnik a preto zatial male pavuky krmim nastrihanymi cervami a viem ze tie pavukom neublizia 8)

Užívateľov profilový obrázok
Sceptic
Administrátor stránky
Príspevky: 2392
Dátum registrácie: 28. Decembra 2005, 16:20
Bydlisko: ZA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Sceptic » 19. Augusta 2006, 16:31

malo5 napísal:pozri si na stránke